Min dag i korta drag



Jag började dagen med att shoppa på Ikea. Jag hittade allt jag skulle ha och lite till.

Jag träffade mina vänner på A6 och åt tackobuffe´på Majoren. Det var gott.

Vi springer runt i affärer. Iss provar lurvig mössa som man inte har användning av.

Till vår stora förtjusning ser vi att the one and only Gräsklipparmannen skulle komma idag. Jippi!

Vi väntar på Gräsklipparmannen på Ikea. Passar på att ta en fika. Tyvärr dyker han inte upp, antigen missade vi honom eller så kom han inte alls. Inge som vet.

Så här ser han ut, Kjell. Vet du inte vem han är: läs här


Senare blev det bio. Första gången jag var i den nya. Jättefint och stort. Mycket bättre än den gammla.

Filmen blev Ratatouille. Bra och rolig.

Kommentarer
Postat av: Ik

Du skrev inte HUR rolig den var och hur otäcka råttsläktingarna var när de spramg i en stor klump. Och diskmaskinen HAHAAAAA!

2007-11-01 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0