No inspiration

Vart tog inspirationen vägen till denna blogg? Ingen som vet, ingen som vet.... Vet inte om det beror på att jag har så mycket just nu i skolan. Får ta tag i det här igen. Saltentan i LSUTV är nu gjord, hoppas bara att jag klarade den. För varje dag som går blir jag mer säker på att jag inte klarade den, får jag IG hoppar jag av kursen. Orkar inte med att plugga till tenta en gång till.
Nu är jag fokuserad på hemtentan i den andra kursen, specialpedagogik. Den ska egentligen vara inlämnad imorgon men det gjorde inget om den kom på tisdag. Så jag vet vad jag gör i helgen.

Nicklas åker till Gambia på lördag, fågelskådningsresa. Så jag åker till Hästholmen på lördag och säger hej till mamma och pappa. Vid fint väder ska jag går på tur på Omberg med Erika.

Funderar på om jag kanske ska göra om designen på bloggen. Det kanske ger lite ny inspiration. Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0