Oj då det blev lite mycket...

Gick till A6 för att handla mat på Coop och titta efter en födelsedagspresent till Nicklas far. Men så är det rea på  Hemtex (som vanligt) och hoppar in där. Shoppar en duk och en tablett. Endast 100 kr,billigt! Går vidare mot Coop och går förbi Lindex, jag behöver faktiskt ett par nya jeans. Som sagt, det blev två par jeans och en sport b-h som jag VERKLIGEN behöver. Gick vidare på min färd, fastnade på Minsko. Jag behöver faktiskt ett par nya skor, de andra blev jag ju av med på Friskis. De var inte billiga men jag hoppas jag kommer använda dom, det måste jag .De blir bra till hösten nu. Så egentligen har jag bara handlat bra att ha saker och så var det längesedan jag shoppade kläder. Det är jag väl värd? Ja till slut blev det lite mat med.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa Ida de va du väl värd! Å grattis till segern ikväll...inte.

2007-10-02 @ 22:31:08
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0