Yes!

Jag fick Godkänt på tentan så nu ska jag fortsätta kursen. Just sitter jag hemma i lägenheten och väntar på att tvätten ska bli klar. Senare ska jag ta bilen till Huskvarna och gympa lite med Erika.

Sen svoch hem, ducha och titta på..........Uuuuglyyyy Beeeettyy!

Hemtentan är också inlämnad så jag är friii tills på torsdag. Imorgon är det Ida tid vilket innebär shoppa på IKEA, shoppa på A6 med vänner, luncha tillsammans, ta en fika och sedan bio. Det ska bli så kul. Jag drömmde til och med i natt att jag missade IKEA besöket därför att jag var tvungen att gå till skolan. Iss, Ke och Ik satt och väntade på mig och då var klockan 15, vi skulle träffats 13.30 så jag hann inte med att shoppa något. När jag vaknade hade jag panik men så kom jag på att IKEA är imorgon och då har jag ingen skola. Puh!!


Kommentarer
Postat av: Ik

A6 o Remy here we come! Tre månader sedan vi var fulltaliga... Helt otroligt illa! Det får vi gottgöra nu!

2007-10-30 @ 20:52:03
Postat av: Anonym

njut av din lediga dag för fulla muggar!!

2007-10-30 @ 22:42:11
Postat av: Ke

Jaaa, vilken rolig dag det ska bli! Can't wait. Ska se om det går att väcka Iss nu och tvinga i väg henne på shopping...:)

2007-10-31 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0