Kalmar

Jag har varit i Kalmar hela dagen och hjälpt min lillasyster att flytta. Hon ska dela lägenhet med två andra tjejer. Hon är lite sällskapssjuk av sig och behöver sällskap. Jag skulle aldrig klara av att bo kombo med någon förutom Nicklas då men det är inte samma sak. Jag behöver mitt egna kök och tvrum. Nu flyttar jag inte Moa på ett tag. Så roligt är det inte. Först ner med alla kartonger från tredje våningen utan hiss sen upp med alla saker tredje våningen utan hiss.
Ikväll ska vi hem till Hanna och Daniel. Vi ska äta duva. Det har jag aldrig ätit ska bli spännande.  


Kommentarer
Postat av: Linda

vilken snäll syster du är!! förresten, vi kanske ska skippa middagen på tisdag o så kan du väl tillaga lite duva istället? du kanske kan fråga om nåt bra recept hos dom ni är hos ikväll. jag lovar att skaffa fram ett par fråglar om du lagar :)

2007-09-01 @ 23:14:09
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0