Listen up people!!

Under mina glada dagar i Turkiet har jag äit god mat varje dag och njutit av min semester. Till följd på detta gick jag ifrån mitt poängsystem och hade svårt att komma igång igen efter hemkomsten tills idag. Nu är det nya tag som gäller igen. Som vanligt har jag vägt mig idag, det var nära att jag hoppade över vågen för att slippa se alla extra kilo som jag har lagt på mig. Men så farligt var det inte, 0.4 kg har jag gått upp vilket inte är så farligt enligt mig om man tänker på att man har varit utomlands en vecka.

Men nu är målet att gå ner 0.4 kg eller mer tills nästa måndag. Detta ska ske genom att gå till skolan och hem, inte ta bussen, besöka Friskis & Svettis minst två gånger denna vecka (tisdag och torsdag) och att hålla mig till viktväktar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0