Plugg dag

Det blev inte duva igår kväll. Men det var gott för det. Jag tror att det krävs rätt så mycket förberedelser om man ska laga duva. Istället blev det paj.

Idag har jag varit duktig. I och med att vi åker till Turkiet på onsdag har jag lite skolarbeten som måste bli färdiga innan vi åker. 2 av 3 arbeten är nu klara. Yes! Den tredje hinner jag göra imorgon har självstudiedag. Ska dock hinna med att shoppa lite linnen om det finns några kvar i affärerna, gå till Apoteket och växla penagar. Men det ordnar sig. I fredags var jag på särskolan så det blir jag godkänd på med. Jag är såå duktig!!

Imorgon kväll är det vägning igen. Är lite orolig, känner att jag har slarvat lite i helgen.


Kommentarer
Postat av: Linda

ååååh va jobbigt o plugga sådär mkt...stackars dej som ska till SOLEN & VÄRMEN om några dagar :S fyyy.

2007-09-02 @ 23:29:37
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0