Utmaning

Har blivit utmanad av Linda

Regler:
Länka till den som har taggat dig. Berätta 7 sanningar om dig, lite mer normala och lite mer udda saker! Tagga 7( några) andra i slutet av blogginlägget. Lägg ett meddelande i deras bloggar och ge dem besked om att de har blivit taggade.
Ok!


Mina sanningar:

♥ Jag är sjukt morgontrött. Att sova är en av mina favoritsysslor.

♥ Jag äter alltid Tacos på fredagar exakt klockan 20.00 framför TV.

♥ Jag är urdålig på matematik. Kan knappt fyrans tabell

♥ Jag kan inte sova med en lampa tänd...

♥...och jag har svårt för att somna med ryggen mot dörröpningen . Måste ha koll ifall det kommer ett monster.

♥När jag tittar på Speedway låtsas jag veta hur reglerna är. Egentligen har jag ingen aning.

♥Jag borstar alltid tänderna före frukosten. Jag kan inte ändra mina morgonrutiner.


Ni har blivit taggade:
Elli
Ke

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har aldrig varit ett såhär stort Västervik-fan. ALDRIG!!! Nu är de krig, på riktigt! Ha en skön helg!

2007-09-28 @ 15:35:57
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Ik

Det där om monstren och tandborstningen var nyheter. Annars visste jag allt ;-)

2007-10-03 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0