VV

Jag lyckades med mitt mål att gå ner 0.4 kg. Jag gick ner 1.1 kg på en vecka. Jag blir lika förvånad varje gång. Att det kan göra sån stor skilland bara att man börjar äta rätt? Bra känns det iaf.


Annars är det lite småtressigt. Skulle lämna in en uppg i dag för läs- och skriv utv men har inte gjort det. Hoppas på att få dispans till onsdag. Möjligtvis kan jag lämna in den imorgon. Vi hade delkursstart i andra kursen idag. Det är rätt så många uppgifter där med.

Att säga hej då till Kalle var jobbigt men han var ju coollugn (det var bara jag som grät som vanligt i framtiden). Idag var han sförsta skoldag i Rom, hoppas det har gått bra. Tråkigt inlägg men klockan är 23.45 och jag måste sova snart.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har du ju ytterligare en anledning o åka till Rom i af....de måste väl i af kännas lite bra?! Men jag förstår att de inte va så skoj o vinka av han...

2007-09-25 @ 22:52:15
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0