Regn, snö och uppsats

Har tänkt i flera dagar att lägga ner bloggen ett tag. Men så gör jag något och tänker att det skulle bli ett kul inlägg till bloggen. Men skriver jag om det? Nej. Tar jag ett kort på det som är roligt? Nej. Jag har tappat lusten lite, kanske beror det på med den här uppsatsen. Vet inte?

VFU:n är iaf slut nu. Nu är det bara uppsatsen som gäller. Så roligt då!! Känns bra att slipa praktik men lite tråkigt att lämna barngruppen och personalen. Mitt omdöme är jag nöjd med trots att jag fick G. Ska man få VG måste man ju nästan vara omänsklig eller en supernanny... Det min handledare hade skrivit om mig var superbra och jag är jätte nöjd.

Just nu snöar det ute, först regnade det. Sen var det snöblandat och nu snöar det. Men det stannar inte kvar som tur är. Bort med det. Lite Hassan får muntra upp :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lägga ner bloggen!Då är det bättre att skriva när man känner för det,och när man tycker att det är roligt.Ibland mer ibland mindre alltså.

2008-04-12 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0