Tjohoo

Jag kanske ska uppdatera lite. Jag är i Hästholmen för tillfället, men annars har jag varit i Jönköping och pluggat uppsats med Charlotte. Lördag förmiddag var vi effektiva men på eftermiddagen la vi ner två timmar på bakgrunden som vi sedan insåg inte blev bra. Så vi fick börja om från början. Idag jobbade vi på bra på förmiddagen, sedan hämtade Kalle mig och efter ett kort besök på A6 åkte vi till Hästis.

Pappa fyller år idag så det fick bli premiärbesök på Cafe och Restaurang Fyren (fd Hamncafet). Bra mat, mycket att väja mellan- kakor, smörgåsar, varmrätter, paj, bakad potatis och rättigheter....OCH GLASS. Mitt andra hem i sommar. Lokalen såg ut som förra sommaren fast mysigare nu och trevligare. Ny bardisk och lite annat krimskrams. Får klart godkänt från mig!


Kommentarer
Postat av: Ik

Där ska vi hänga sommaren lång!

2008-04-27 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0