Valborg, kaffe och bajs

Jag har inte firat valborg i Hästholmen på tre år tror jag så det ska bli kul. Moa kommer också hem och Nicklas kommer med såklart. Tråkigt nog måste jag till Jönköping på torsdag och fredan för att jobba med uppsatsen men bara över dagen. Så det ska väl gå det med. 
 
Farbror Uffe har övertygat mig att står efter fyrverkeriern när alla ska hem och samla in pengar till nästa års fyrverkerier. Hoppas jag får in lite men jag står ju inte ensam, tror jag inte... Pappa ska nog stå också.

I Fredags var jag och mina musketöser på Johns cafe. Inte varit där innan men det var mysigt och trevligt. När vi skulle runda av med en kopp kaffe såg vi att de hade små hundbajs choklad. Då sa vi att vi ville ha en kaffe och en bajsbit...Nä, skoja bara men vi viskade det tyst till varandra så att inte Johan skulle höra. Det var ju tryffelchokad som såg ut som hundbajskorv. Det är ju jättegod choklad men vi hoppade det den här gången. Det fick bli en mumsig kafe latte Hasselnöt.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Härlig bakgrundsbild du har på din blogg :)

2008-04-28 @ 21:57:31
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0