Bla bla bla...

Jag kanske ska skriva något. Dagarna bara försvinner och så kommer jag på att jag inte skrivet nåt inlägg på ett tag. Så nu är det dax. Klockan är snart 00.00 och jag ska upp om 6 timmar. Bra jobbat Ida!!

På lördag blir det ev Ullared. Yes, yes alltid lika kul. Jag ska trängas med tanterna och alla kundvagnar. Kul. Roligast är kanske att åka med mamma och Moa.

Det regnar, regnar och det är mörkt ute. Höst höst höst....eller?

På måndag börjar skolan igen och på söndag åker jag till lägenheten. Jag har inte varit där på veckor, den kan lika gärna vara nedbränd. Det känns skönt att börja igen och att bo i lägenheten där jag kans styra och ställa som jag vill.

Jag letar jobb och lägenhet i Jönköping åt min lillebror. Är det någon som vet något? Tipsa gärna!


Ska jag sova nu? Jag är inte trött...



 

Kommentarer
Postat av: Ik

Vill Kalle oxå till vår underbara stad? Han kan ju ta din lght sen :)

2008-08-13 @ 17:47:26
Postat av: Ida

Jo visst sen ja men nu då?

2008-08-13 @ 18:00:50
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ik

Nuv da, menar du... Det måste uttalas på rätt sätt. Kan han inte skuta på flytten till januari?

2008-08-13 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0