Det är inte till salu!

Skrev en kommentar på mitt förra inlägg men det blev så långt att det inte kom med. :) Så jag skriver det här istället.

Johan, huset är inte till salu men man kan lätt tolka det som det. Det står en till saluskylt utanför huset men tittar man närmare på skylten finns det små vita pilar(mot en ljus bakgrund). Pilarna visar riktning mot det huset som egentligen är till salu gatan nedanför. Det är ju taxi chauförens hus som är till salu sedan ett år tillbaka. Man kan också tro att flera av våra grannars hus är till salu för de har också skyltar utanför. Men det är ju bara för att visa riktning Jag förstår att ryktet går på Bynn men det är inte sant. :) Sprid gärna DET... Funderar på att fylla i pilarna med svart penna eller slänga bort skylten. Stör mig lite på den. Flera gånger har vi hört folk som går förbi huset undra om det är till salu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja haha! Emilia undrade för ett tag sen om ni skulle sälja huset för hennes mamma hade sett en "till salu skylt". Weird att de sätter skyltarna sådär :s

2008-08-04 @ 19:22:25
URL: http://goodfortune.blogg.se/
Postat av: Johan

ok jag som funderade på om jag skulle satsa några millar i bynn..men då skippar jag den idén ;-)

2008-08-04 @ 19:58:43
Postat av: johan

Vad synd..jag som tänkt investera några mille i bynn!

2008-08-04 @ 20:06:07
Postat av: ida

För det första är Hästholmen inte Bynn, det är bara Hästholmen. Ödeshög är bynn. För det andra får du punga ut med några fler mijoner om du ska ha det huset. Företaget ingår i huset by the way...;)

2008-08-04 @ 21:41:32
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hästhölma!

2008-08-04 @ 22:08:17
Postat av: Johan

allt som är längre än 15mil till Stockholm är Bynn oavsett om det heter Ödeshög eller Hästholmen ;-)

2008-08-04 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0