Migrän?

Usch vilken natt. Jag har inte sovit i många minuter. Jag har haft en sprängande huvudvärk hela natten, inga Ipren hade jag hemma heller. Det kändes som att någon tryckte på sidorna på huvudet och ovanpå. Det vägde flera kilor. Det liksom spände och strålade ut ner i nacken. Obehagligt. Jag har aldrig haft migrän men jag kan tänka mig att det är så här det känns. Vid fyra tiden i morde spydde jag upp hela kvällsmaten och halva middagen. Nice! Efer det släppte dunkandet lite  och jag lyckades somna. Först tänkte jag om jag ätit något dåligt men man får väl inte huvudvärk av det eller? Sen tänkte jag om det var maginfluensa men det kändes inte som det heller. 

Planen var att jag skulle ta tåget i morse till Nicklas men när jag vaknade vid sjutiden, kände jag mig död. Så jag är kvar i Jönnis, ska åka vid halv tre istället. Tråkigt att jag inte kom med med det tidiga tåget. Jag åkte till apoteket tidigare dag och köpte Ipren som jag ska knapra i mig.

Nu hoppar Carolina Kluft. Aj, aj övertramp. Men det var rätt så långt. Kan vi inte få ett ynka guld i OS iaf? Nej nu ska jag gör mig iordning. Sen far jag. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Ik

Hoppas du mår bättre nu!

2008-08-23 @ 20:16:20
Postat av: ida

Ja det gör jag. Tack. :)

2008-08-23 @ 21:47:29
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0