Då var ...

Då var det dax för dagens inlägg. Vad har hänt?


Nicklas har visat intresse för att åka till Ikea nästa helg. Han vill "titta för att få inspiration". När ett sådant erbjuande kommer gäller det att haka på. Oj, vilken bra ide´ det var! Till Ikea åker vi, apsolut!

Jag tvättade min nececär. Den blev som ny! Sånt tycker jag om. Smustig, köpa ny? Nej, tvätta!!. Vilken snilleblixt jag fick. Tvätta necerären. Yes....

Redovsningen idag gick bra. Jag babbalde på vem som var min förebild och Vygotsky tycker jag om (det gör jag). Träffade nya studiegruppen verkar vara bra tjejer. Dock pendlar alla förutom jag och Charlotte. Men det blir bra, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0