Varför skjuta upp?

Nu har jag suttit men ett skolarbete hela eftermiddagen. Jag hade hela gårdagen på mig att skriva men gjorde jag det? Nej, of course not. Jag arbetar bättre under press...eller? Varför ska jag alltid skjuta upp allt in i det sista? Nu är jag nästan klar, det sista gör jag imorgon.

Redovisning imorgon sen åker jag till Nicklas på fredag morgon. Helgen ser rätt så tom ut, inget speciellt planerat. Jag ska kanske gulla med Ella, gå en sväng, ha sovmorgon, äta, titta på tv....med mera.

Idag har jag verkligen varit duktig. Promenad en timma, tvättat och pluggat. Gick upp i ordentlig tid, bra Ida.

Kommentarer
Postat av: Ke

Gick det bra med ordbajsandet?

2008-08-21 @ 15:40:55
Postat av: ida

Det gick lite segt men till slut var jag färdig...med att ordbajsa

2008-08-21 @ 23:33:31
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0