Födelsedag

De två första flyttkartongerna är packade. Det blir ju astungt bara jag lägger i några böcker. Jag har några kartonger men de är bautastora, de blir så tunga då. Har bett att mamma ska köpa fler på IKEA som inte är så stora. Mamma, pappa och Kalle kommer sedan hit på födelsedagsfika ikväll.

Jag har också fått en jättefin blombukett idag med en liten nalle från ett blombud som beställts av min älskling. Jag har inte min kamera här så jag kan inte ta kort på den. :( Jättefin är den. Med rosa och lila blommor och en nalle runt buketten.

Min lykta är färdig, den blev fin. Lite hål här och där men det får man ta om man inte vill se ut som en buske.

Tack alla som har grattulerat mig via sms och bloggen. Tack så mycket! 


Kommentarer
Postat av: Ke

Har oxå letat efter hur man gör snö som faller på bloggen! Hur gjorde du??

2008-12-09 @ 19:44:46
Postat av: Ik

Det där uttrycket om "Att inte se ut som en skog" hade jag GLÖMT! VARFÖR sa vi så? asgarv

2008-12-09 @ 21:56:30
Postat av: Ida

Det var ju han C från högstadiet som sa så när han klädde ut sig till buske. Eller? - Det är lätt och bra.

2008-12-09 @ 23:04:53
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ik

Njae, jag tror inte att det hade med det att göra... Det började med att jag sa "Det eär sånt man får ta om man inte vill se ut som en sko." Vet ej varför... Sedan utvecklades det till SKOG för någon hörde fel. Och sen tror jag det var DU som utvecklade det till BUSKe :-D Men vart den där skon kom ifrån kan man ju undra...

2008-12-10 @ 12:32:45
Postat av: Ke

Frågan är ju då varför man inte ville se ut som en SKO??

2008-12-10 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0