Trött

Känner mig lite sliten efter planterat hela helgen. Var så trött i morse när jag skulle upp men till skolan måste jag. Drömmde inatt att jag planterade julgrupper och att det var något fel på enarna.Därför är jag så trött kanske efter planterat hela natten.

Imorgon ska vi till en förskola och göra en pedagogisk dokumentation. Därför gick jag på vätterstranden i mörkret i eftermiddags och letade naturmaterial med en plastpåse. Såg nog lite skumt ut. Men det blir så bra, så bra. Idag hade jag min sista föreläsning. Det känns konstigt.

Senare i veckan ska jag på anställningsintervju i Mörlunda. Det är fler som har sökt så vi får se vad som händer. Men jag håller tummarna.

Ska ta hand om disken nu. Eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0