Vad är det för dag?

Måndag? Nä, det är fredag. Men jag har inte varit i skolan denna veckan förrens nu så det känns som måndag. Jahapp. Jag ska snart sätta mig i bilen och åka "några" mil till Nicklas.

Igår sprang jag runt på A6 och shoppade julklappar. Nu är the family klar, bara Nicklas family som ska fixas också. Men det tar vi en annnan dag.
 
Vad händer i helgen?

Inte mycket. Ska fira mig och Gull-Britt (Nicklas mamma) hemma hos mig och Nicklas. Tvätta lite kanske. Damsuga om Ella ska kunna leka på golvet. 

Tjo! 

Jost de, jost de. Det är Narnia på tv på lördag. Filmen. Den har jag inte sett, den ska jag se. Jag kommer ihåg när serien gick på tv på julloven. Den jag var liten... Det var mysigt att titta på den.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för tipset om Narnia, den vill jag också se, gullig film.

Åker till Gyllene Uttern och äter julbord i dag kl. 13.00 med trädgårdshallen pappa o jag, kalle ville inte med.

Hälsa Gull-Britt och gratta.

Ses snart. Kram

2008-12-06 @ 08:46:42
Postat av: Linda

Haha ja gör de du Ida...

Skönt att ha en del klappar klara...de sista man vill är ju att trängas me alla andra uppe på A6 sista veckan :( Ha en trevlig helg"!

2008-12-06 @ 13:03:29
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0