22:22

Just nu är klockan 22:22. Lite coolt tycker jag. Har nu suttit och pluggat sen 19 typ men inte med statestik. Utan med kompleteringsuppgift från en annan kurs. Det stör mig lite men nu har jag bara en liten bit kvar sen är den färdig också. Det som stör mig mest är att vi är flera som har fått samma kompliteringsuppgifter och det verkar som examination inte har läst igenom arbetena ordentligt. Blä för sånt.

Imorgon åter statestik igen. Blir inte klok på det. Hur ska jag någonsin klara den tentan? Men sen sen SEN är jag ledig tills måndag. Fast jag måste ju plugga med. På fredag blir det kanske Halmstad eller i närheten. Det har varit på G i några veckor nu men nu måste det bli av. Det finns ju självklart en fågel där nere och lite annat smått och gott. Det ska bli lite kul att komma iväg över helgen, hoppas bara det är fint väder. Allt blir så mycket bättre då. 

Idag hörde jag och Charlotte ett vårtecken. En koltrast sjöng, som man typiskt hör en varm sommarkväll. Enligt Nicklas så är den en månad för tidig. Alltså de har ju funnits här länge men de sjunger inte förrens våren är på G. Så nu kommer den gott folk!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Skolan = ångest för tillfället. Brukar ha på radion här hemma och "De sa Jonte" spelas ju titt som tätt...då får man sej ett gott skratt i af :) Go natt!

2008-02-12 @ 23:16:22
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0