45 minuter i paradis

Varberg var mysigt. Det är lite speciellt att vara i en sommarstad under lågsäsong, det är inte samma sak som på sommaren. Campingplatserna är ensliga och kalla. De få barn som fanns på campingen staplade runt som små michelinis gubbar. Målet med resan var ju att Nicklas skulle se en en mongolpiplärka och det målet uppnåde vi. Det var bra, stämningen blir lite muntrare då och vi kunde åka till Ullared med gott samvete. Vi var där i hela 45 MINUTER!! Katastrof! Jag fick ångest, aldrig har jag spenderat så lite tid på Gekås och lämnat stället med en halvfull kasse. Vi var där på Nicklas villkor, själva grejen var att han skulle känna efter om han kunde tänka sig springa runt där en hel dag med mig. Nästa gång är det på mina villkor och attans vad det ska shoppas!!  Och då en HEL dag. Lite ondödiga saker fick jag med i den halvtomma kassen. Intressantast var ju trädgårdssaker och sånt såklart. In på klädavdelningen ville inte den manliga delen in på så det blev inget med det (snyft).
                           
Mongolpiplärka = Gekås
Lite andra bilder från helgen:

image119

 





   
image130
Foto: Jag själv






Kommentarer
Postat av: Ke

HERREGUD! Bara 45 minuter på Ullis! Jag fick ångest fast jag inte va mä! Det måste uppvägas av en ordentlig Ullis-resa snart, när sticker vi? ;)

2008-02-19 @ 13:05:24
Postat av: Ik

Snart MYCKET snart!

2008-02-19 @ 14:34:13
Postat av: Linda

Då kan vi mögla ihop...har inte ens börjat öva på dom där svåra x & x-testen, så de kommer gå åt fanders :(
Verkar som ni haft en bra helg, o 45min på Gekås är ju bättre än ingen ;-)

2008-02-19 @ 17:00:05
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0