Allt för Bryman :)

Ja, vad säger man? Behöver man en bok så behöver man den. För den skull åkte jag fram och tillbaka till Hästholmen. Det var ju trevligt att träffa mina parents och hälsa på Stanley. Fast vi ses ju igen på fredag. Det blir en helg i Hästholmen. Lite plugg tänktr jag skriva men det blir det inte då. För då är tentan redan gjort. Kanske har man ångest över att det inte gick bra men den är gjord.

Idag har det varit lite skola på förmiddagen. Gått igenom SPSS? Är det någon som är haj på det programmet? Hör av dig isåfall. Behöver hjälp. Eftermiddagen jobbade jag och Charlotte med skolarbete. Det känns bättre nu, vi har lite mer koll på läget än vad vi hade förra veckan. Ikväll har jag simmat med Ik. Det gick bättre än väntat med tanke på att det var mer än ett år sedan jag simmade sist. Skönt känns det nu iaf med lite mat i magen med. Tvätt pågås i tvättstugan så det får jag inte glöma bort att hämta.
Klockan 21 är det säsongsprämiär på House. Det ska ses!

So long


Kommentarer
Postat av: cisco

vad /vem är bryman?

2008-02-06 @ 17:50:54
Postat av: ida

Alan Bryman författare till "Samhällsvetenskapliga metoder". Tar upp ämnen som kvalitativa och kvantitativa metoder även undersökningsdesign och strategier för forskning. Antal sidor 502 och 23 kapitel.

2008-02-06 @ 18:31:08
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Anonym

zzzzzzzzömnigt värre

2008-02-06 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0