En bra dag

Idag är jag en duktig flicka. Först statestikplugg med Charlotte. Lite klokare blev jag kanske....eller inte. :) Sen till simhallen, där jag sprang runt med alla sportlovslediga barn. I vågorna, åka rutchbana, skrika lite, springa till hoppbassängen och åka runt i strömmen. Eller så simmade jag 1000 meter i motionssimbassängen? Ja, det låter mer bekant. Det var proppat i bubbelpoolen så det hoppade jag och även i bastun var det fullt så det blev inget av den varan heller. För att njuta av det fina vädret gick jag hem och köpte refillkort till mobilen på vägen så att jag kunde svara på alla Alla Hjärtans gratulationer. Hemma förberede jag för att börja tvätta men vad ser jag? Det är upptaget! Sånt tycker jag inte om. Har jag bokat så är det min tid!! Hoppas kläderna är borta tills jag kommer ner nästa gång. Nu har jag pluggat lite mer men så fick jag huvudvärk (det får man lätt av statestik) så nu sitter jag här istället, vid datorn och småtittar på tv.

Imorgon kommer Nicklas hit. Pratade med honom idag vid lunch. Han har bokat en lägenhet i Varberg för två nätter. Det ska bli mysigt, lght ligger bara typ 200 meter från fågeln vi ska se. Så då kan Nicklas springa runt där medans jag sitter inne i värmen.Skönt! Vi är också VÄLDIGT nära Ullared imorgon när vi åker till Varberg. Det var N arbetskamrat som föreslog att vi skulle hoppa in där en snabbis och det tycker jag är en UTMÄRKT ide´. Tror nog att han är lite sugen på det? Vi kan ju bara titta lite....Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag trodde de skulle stå att lägenheten ligger bara 200 meter från havet....o så står de från fågeln vi ska se. Haha. Du bodde oxå skaffa dej en såndär hobby som han måste hänga me på, de vore väl nåt?
Ha de så nice i helgen i af!!!

2008-02-14 @ 20:01:32
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Linda

Ja e är ju faktiskt värt den mesta mödan...man skulle ju t.o.m. kunna ta lite statistikhuvudvärk, bara man fick komma till Smålänningarnas paradis en sväng :p

2008-02-14 @ 20:56:25
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0