Fredag

Jag vaknade med en känsla idag att jag har det rätt så bra ändå fast statestiken tynger ner min själ. Solen skiner, våren är på G, jag har vänner som bryr sig om mig, en familj som är fantastisk, min älskling som älskar mig, en bra lägenhet i en toppenstad och jag går en utbildning som jag är nöjd med trots att den inte uppnår sitt syfte just nu. Många har mycket mycket mycket värre. Det går inte ens att jämföra.

 Hittills har jag lyckats undvika statestiken idag. Funderar på om det är lönt att ta med sig boken till Varberg? Frågan är ju om jag verkligen kommer att sätta mig med den? Jag kan ju ta med mig den för att känna mig  duktig. Nicklas är på väg hit nu så jag ska börja packa lite med eller utan statestikboken. : )

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, jag har samma "problem", ska jag ta med boken till Vetlanda eller inte... men jag tar med den, för samvetets skull. Kommer förmodligen inte packa upp den, men den är ju med iaf =)!!!
Ha en riktigt BRA helg!
Kram!

2008-02-15 @ 15:54:28
Postat av: Anonym

det heter statistik!!!!

2008-02-15 @ 21:02:40
Postat av: Ik

Hehe, den där ilskna stavningskommentaren kunde varit min men det var den faktiskt inte! Och du, jag kan lova dej att om ett år kan du inte förstå varför det där med statisktik var ett så stort problem! Ha en härlig helg med N och fögeln! Kram!

2008-02-16 @ 09:39:15
Postat av: Ida

Statestik, statistik....same shit!!

2008-02-17 @ 19:04:11
URL: http://zkorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0