Gotland 2008

Japp, vecka 29 blir det Gotland, Åminne. Det känns bra att ha något att se fram emot i dessa dystra tider. Anläggningen ligger precis vid havet så där ska jag ligga mig på beachen och inte en enda tanke ska ägnas åt c-uppsats, hjärnan ska inte användas överhuvudtaget. Kan liksom inte tänka mig att den faktiskt är klar då. Nu hoppas jag att det blir lite sol, man vet ju inte med den svenska sommaren. Har ett svagt minne av att förra regnade bort. Några procent större kanske ändå att det blir mer lite sol på Gotland?

Jag vill ha sommar nuuu!!!





Bild från Åminne Fritidsanläggning


Kommentarer
Postat av: Ke

Nu har du lagt texten vid sidan om bilden igen!! Hur fanken gör du?!

2008-02-27 @ 13:22:13
Postat av: Ida

Jag bara lägger ditt den. Förstår inte varför du inte kan. Vet inte hur jag ska förklara...? Först dkriver jag texten som vanligt, sen klistrar jag in bilden och då hamnar den längst ner under texten. Då markerar jag bilden och drar upp den så att markören hamnar längst upp. Bilden hamnar då kanske mitt i så då högercentrerar jag den. Så gör jag.

2008-02-27 @ 13:45:29
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Anonym

krångligt värre

2008-02-27 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0