Hundvakt

Idag har jag varit hundvakt åt Stanley. 05.45 kom han i morse så det vara bara för mig att gå ut och hämta honom. Trött gick jag och la mig igen men det var svårt att somna om. Stanley var inte så pigg på att sova men till slut sov vi båda två, iaf jag. Kockan 10 kom Charlotte och vi gick en långrunda så att Stanely kunde vara lös och springa av sig lite energi. Självklart blev det ett dop i vattenpölen men det är ju tradi nu. Hem igen där jag och Charlotte försökte vara lite duktiga. Vi var det i nästan två timmar. Vi funderar allvarligt på att gå i ide´och inte vakna förrens terminen är slut. Så kan man väl göra? Nån annan kan väl skriva vår c-uppsats?
Min kära bror Kalle kommer hem imorgon från Italien, Moa kommer från Kalmar och Nicklas från Mörlunda. Det blir fullt hus i helgen, det ska bi kul! På lördagkväll kommer släkten och Kalles vänner på tacokväll, mysigt det också.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0