I stort behov av sovmorgon!

Imorgonbitti gäller det. Sovmorgon för första gången på länge och lite plugg också. Känner mig apsolut inte motiverad till det. Jag fattar ändå inte hälften. Läste lite idag men det är så tråkigt och det gör det inte lättare. Men imorgon är sista chansen att plugga inför tentan, då måste lite av Bryman fastnat i huvudet.

Märkte att jag har åkt för mycket buss den senaste veckan, kortet börjar redan ta slut. Jag har ingen lust att gå till skolan i regn och mörker. Det blir så tidigt när man börjar lockan 8. Längtar så till våren nu, tills det är ljust när man vaknar och solen skiner. Det behöver inte ens vara varmt bara så där lagom som det kan vara en vårmorgon. Men med alla global uppvärmning så kanske det inte blir någon vår. Det blir vinter och sedan sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0