Ont i hjärnan

Jag tror min hjärna är överansträngd. Jag har haft huvudvärk varje dag denna vecka. Stackar´n tål inte mer nu. Det får inte plats mer siffror. Än får de inte försvinna från mitt minne men på fredag klockan 13.00 är allt garanterat borta. Då kan jag återgå till min nomala intelligensnivå (?).  

Imorgon blir det gratis käk. Alltid välkommande för en student. Det är inte bara gratis det är också thailändskt gjort av en kvinna från Thiland. Det ska blir riktigt gott och trevligt. Det är en fd arbetskamrat som jag ska till med min nuvarande vän och fd arbetskamrat Ik. Annars så är allt lungt idag och imorgon. Det blir mest plugg till tentan, möjligtvis en promenad om det är fint väder.

Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0