ont i magen

Jag vaknade i morse att jag hade ont i magen. Hade också det när jag gick och la mig. Har också sovit sååå dåligt inatt. Halv fyra var jg uppe och tog en ipren med förhopning att den skulle få mig att somna. Jag visste inte om onten i magen var pga att jag åt för mycket thaimat eller om det var tentaångest.När tentan var klar efter 4 (?) timmar var magbesvären borta. Skönt det, vill inte ha maginfluensa eller nåt. Tentan är som sagt var gjord, hoppas den aldrig mer kommer tillbaka. Jag gick sist av alla. så länge har jag aldrig suttit kvar och inte så länge heller. Jag känner mig lite mossig i huvudet nu. Det blir nog att sova på tåget till Nicklas. Nu ska jag ringa hem till mamma och pappa.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

hallu ida! Nazi mamma ringde och gjorde klart för mig att nästa helg ska jag ta med mig oömma kläder för det ska målas i stugan. haha hon kan om hon vill;) Antar att du också ska hjälpa till? Hoppas tenta gick bra! Vi syns nästa helg. kram!

2008-02-23 @ 13:16:57
Postat av: Ida

Nazi mamma.... ha ha. Japp det ska målas hela helgen

2008-02-27 @ 13:46:36
URL: http://zkorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0