Sömnproblem och renovering

Det är lustigt vad många ideér och funderingar man har när man inte kan sova. Inatt kom jag på flera braiga saker som jag ville dela med mig till Nicklas. Jag petade lite diskret på honom några gånger men vaknade han för det? Nej. Jo, en gång grymtade han- Vad vill du!? Inte hade jag lust att dela med mig av mina ideér då.

Idag har vi (läs Nicklas med stöd av pappa) byggt en ny vägg i "Bastun" och skrapat bort tapet från typ 70-talet eller nåt.  Det blir så fint så fint. Där ska jag och Nickas sova sedan när lilla stugan är upptagen. Utsikt mot Vättern, braskammin, solnedgång. Kan det bli bättre?
Strax: Melodifestivalen och räksmörgåsar, Mums! Missa inte det!
image117
Den lilla röda stugan är "bastun". Kortet är taget från mamma och pappas hus så det ligger rätt så nära. Det tar inte lång tid att åka till sommarstugan iaf. :) Jag längtar ännu mer till sommaren när jag ser denna bild.

Kommentarer
Postat av: ELLI

Vad är det där för litet hus???? köpt???

2008-02-10 @ 10:33:08
Postat av: Ida

Det är ju Uffes, pappas brors "sommarstuga" som mamma & pappa har köpt.

2008-02-10 @ 15:04:12
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: Ik

Jag längtar med! Jag säger bara musketöser,glass, bad, sol och kräftor. Å kanske några små vänner?!

2008-02-10 @ 17:54:45
Postat av: ELLI

Var det där vi va på studenten???...såg det ut så??? NICE!

2008-02-10 @ 17:55:23
Postat av: Ida

Jost de Elli! Minns du inte....Nu blir det ännu mer nice. Där ska vi grilla på kvällarna och bada tills vi stupar. Sen ska vi somna tungt och vakna till soluppgången och måsarnas skrik. P-A-R-T-Y!!

2008-02-10 @ 21:30:21
URL: http://zkorpan.blogg.se
Postat av: ELLI

Akta så du inte ramlar ner i plurret bara av allt partande!.. ;)

2008-02-11 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0