Även stjärnor kan vara olyckliga

Hel dag i skolan idag kändes ovanligt och lite tungt. Men nu är vi föreläsningsfria på måndag så att vi kan sitta med examensgrupparbetet. Kursen har redan kört igång, idag hade jag min första föreläsning i statestik, känndes så där. En del hängde man ju med på medan annat var lite svårare. När jag gick hem från skolan såg jag en hund som hade pinnar som ben. Det såg ut som det. Han var så liten med ovanligt små långa pinnben.

Läste nyss att Heath Ledger har gått bort. Känns lustigt, kommet ihåg honom i 10 Things I Hate About You och A Knight's Tale. Inte kunde man ana då att an inte mådde bra. Fast just då kanske han inte gjorde det.Man vet ju inte vad han dog av men han åt ju depressiva medel så något var det väl. Det är synd ändå.


Bild från: Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Linda

Gav mej en spruta, borrade lite och fyllde sen igen...tog väl 50min ungefär. De blir en helt ok timlön ;-)

2008-01-24 @ 14:53:33
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: BLOGGOVICH

oj..det verkar smidigt med botox nu för tiden...:)

2008-01-24 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0