Gröna lappar

Så kom de grön sakerna (de är inte ens gröna, bara i serietidningarna),  de små lapparna som gör att jag klara av att bo i jönköpigng som student och utan att jobba. Men oopps så är mer än hälften borta på några minuter. Vart tog de vägen? De flesta gick till en Fredriksson resten spreds ut lite här och där. Resten som är kvar ska spenderas på Ikea, mat och lite nöjen under en månad. Jag vill också till Ullared så det måset snålas lite. Inte kul att gå där om man inte har några pengar. Boooring!!

Dagen har varit lugn, träffade Charlotte några timmar. Skulle tränat ieftermiddags men jag fick en släng av trötthet så det sket sig. Man ska inte tänka efter, bara gå. Jag var på friskis dock i tisdags så lite duktig har jag varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0