Hhaaahh...

Listorine är verkligen starkt. Det bara brände i munnen men nu känns det friskt och skönt. Det känns som om jag har haft en hel tub med tandkräm i käften.  Hhaaaa...Känn hur jag andas på dig.

Jag är i Hästholmen i helgen. Nicklas skulle hit också men han är kvar i Mörlunda. Det blåste halvstorm där och drev igen vägarna. Så det var säkrast att han stannade kvar. I Hästholmen är allt som vanligt. Vi testade den nya pizzerian kväll och det blev godkänt. Annars så händer inte så mycket just nu, lite skolarbet och så. Jag hittade till mina stora glädje tredje boken i Milleniumserien. Den har jag väntat länge på. Tänkte köpa den i pocket men så hade mamma den i bokhyllan. En sån trevlig överraskning, så det bli väl mycket att läsa kan jag tänka. 

Jag ska vara hundvakt åt mamma och pappas sladdis en vecka. De ska åka utomlands så då ska Stanley bo hos mig i lägenheten i några dagar, Det ska bli kul, lite jobbigt att behöva gå upp tidigt i ottan för att gå ut med honom. Men men så är det att ha hund. Vi ska ha det så bra, gå långa promenader och sitta i soffan och gosa. Funderar på om jag ska låta honom vara i soffan? Han är ju inte så mycket hos mig ändå.

Kommentarer
Postat av: cakka

Listerine är vidrigt.Känns som hela käften fräter sönder.Kan inte vara bra!

2008-01-05 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0