Jag vill ha sol och värme nuv

Specielt längtar men till värmen en sån här regning och gråig dag. I förmiddags var jag på en föreläsning om kvalitativ undersökning med vår allas favorit Roland. När jag kom hem låg det ett avi från posten. Min kläder från Halens har kommit. Yes! Hämtade packetet direkt och provade. Allt passade perfekt och var jätte fina, några var lite för stora men efter en tvätt ska de nog passa bättre. Så nu längtar jag ännu mer till våren så att jag kan använda mina fina vår/sommar kläder.  Alla passar jättebra med ett par legging under.

Bilder från Halens

Kommentarer
Postat av: Ik

NUV! Duv, det är för himla roligt att säga nuv, duv och tovan :-D Det ska vi aldrig sluta med! Fina kläder! Helt rätt att välja den svarta!

2008-01-25 @ 14:47:00
Postat av: Linda

Vilka fina grejer du beställt...längtar oxå lite till våren fast måste nog erkänna att lite snö skulle sitta fint innan :)

2008-01-26 @ 22:37:42
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0