Lill matte

Det är tufft att vara hundägare. Helt plötsligt är det en andra individ som man måste tänka på och planera dagen efter. Jag hade tänkt gå på Friskis i eftermiddag med Charlotte men när jag kom hem efter en långrunda med Stanley och det var en kvart kvar tills vi skulle träffas var jag tvungen att ställa in det. Sorry Charlotte! The dog var skitigt från tassarna upp till magen och lite längre så att jag var tvungen att mösa in honom i duschen. Jag var inte så populär efter det. Han hittade alla vattenpölar som fanns och la sig i dem. Han är sig lik ändå.

image103

Kommentarer
Postat av: Ik

That´s the Stanley we know and love ;-)

2008-01-08 @ 21:37:31
Postat av: Ke

Skitig Stanley? Så ovanligt då... hihi

2008-01-09 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0