Lite plugg i mamma och pappas kök

image104
Lite duktig måste man ju va´. Nu när jag har huset för mig själv i två dagar passar jag på att fixa till sista uppgiften i läs- och skriv kursen. Eller jag har ju sällskap av Stanley och Sotis så klart.
Till skolan ska jag på fredag då vi ska ha redovisning. Skönt att det är färdigt. Annars i veckan blir det Arn på onsdag kväll och födelsedagpresent handlande på torsdag. Sen iväg till Hultsfred och på lördag till Kalmar för att flytta syster (igen:) ) Nicklas har börjat tömma ett rum som vi ska renovera, nya tapeter, nya bokhyllor och skrivbord. Det blir nog världens längsta skrivbord. Det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Ke

Snygg dator! Funkar den bra? Min dator hälsar till din.

2008-01-14 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0