Ofrivillig sovmorgon

Idag vaknade jag 8.50 av en hund som skällde. Y pongo! Varför sover jag till 9? Är jag ledig idag? Nä, jag ska till Charlotte och ska vara där om 10 minuter. Jag har alltså försovit mig 1 1/2 timma. Attans! Det vissade sig att klockan har inte ringt alls överhuvudtaget. I vanliga fall använder jag mobilen som väckarsignal men nu hittade jag inte min laddare så jag stängde av den över natten. I stället använde jag en väckarklocka som jag inte har använt på åratal. Den ska inte användas igen. Nu ikväll har jag hittat laddare, den låg i strumpådan. Har den i vanliga fall i min troslåda. Hur det kommer sig vet jag inte riktigt men det går på rutin nu att jag lägger den där. Det är nog inte många som har laddare bland sina underkläder. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0