Outsiders

Tittar på ett program på 5:an. Det handlar om folk som tar mat och grejer från sopor. På så sätt behöver de inte jobba eller tjäna pengar de klarar sig ändå. Okej, det är synd att det slängs så mycket och om de vill göra så okej för mig. Men så började jag undra vart ena killen har fått alla sina percingar ifrån? Han har typ 10 st i ansiktet och hans hår är färgat med rakade sidor. Jag tror inte det är så lätt att pierca sig i läppen i en container med skräp. Det måste han ju ha gått till någon och betalat för. Så på något sätt har han ju pengar, genom socialbridrag då kanske. Hmm? Och nu kom jag på vart de som bor i en husvagn får pengar till bensin ifrån och gasolen?


image102

Stanley är här nu. Hittils går det bra, han var lite orolig i början men nu sover han på golvet. Det ska säkert gå bra, jag är ju hemma nästan hela tiden och på fredag åker vi tillbaka till Hästholmen. Med Nicklas då.

Kommentarer
Postat av: ELLI

Hahaha..jag kollade oxo på Outsiders..vilka människor.Såg du dom som hittade köttfärs..???..
-Titta den är bara 1 dag efter utgångsdatumet...visst..men hur många dagar har den legat där i den varma containern då???...vidrigt.Ska tänka på det nästa gång jag blir hembjuden på spaghetti o köttfärssås hos nån nästa gång! :)

2008-01-08 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0