Sprött och glänslöst hår

Varför ska det vara så svårt att köpa schampo för normalt hår. Det är inte slitet, kluvet, färgat eller sprött. Det tror jag inte iaf. Något fel är det på mig hår, det är bara burrigt. Kan det bero på vädret eller mörkret? Sverige är riktigt bra i Handboll nu, kul att titta på! Ja, till slut blev det Gliss sprött och glänslöst går. Det är det kanske jag har?

Födelsedags present till en speciell vän och inslagspapper (inte till vännen dock)

Lite grönt bös. Det blev bra Ke när jag tog bort stårtråden!

Byxor att promenera i och luvtröja från InterSport

Hårinpackning. hårmousse och sprött och glanslöst  s
champo

Kommentarer
Postat av: Ke

Ja-a! Det blev asbra! Jag ska oxå köpa såna pinnar.

2008-01-18 @ 17:54:38
Postat av: Ik

PAKET PAKET PAKET PAKET!

2008-01-21 @ 12:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0