4 arbetsdagar kvar

... sen är jag frivilligt arbetslös i en vecka. Så skönt!! Eller en vecka och två dagar om man räknar med kommande helg. På söndag åker jag och Nicklas till Gotland. Vi har hyrt en stuga i Åminne en vecka. Vi ska bla till Visby, Lumelunda grottorna och se raukarna. Sen beror det ju lite på vädret vad man gör också. Är det strålande väder ligger jag såklart på beachen halva dagen, är det lite regningt har jag med mig böcker som kan roa mig. Vilket fall som helst ska det bli roligt att åka iväg lite och få vara med Nicklas.

Det blir ju typ enda ledigheten jag får i sommar. Jag jobbar till den 15 augusti sedan börjar jag skolan den 18 augusti. Sista terminen, det är helt sjukt. Fattar det inte. Bara en ynka termin kvar, det kommer gå så fort. Stor förändring kommer också. Flytta och söka jobb. Lite otäckt är det... :) Men det ordnar sig. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses på Gotland då....hihi. Ha en bra semester du oxå!

2008-07-12 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0