Hello Nurse!!

Vad sägs om lite uppdatering här i livet? Jag jobbar tre veckor till sedan börjar skolan.Oh no, I don´t wanna go back to schoooooooool.....again! Eller jo, det vill jag nog. Det känns bra på ett sätt också.

Det är kväller och jag sitter nere vid Bastun. Jag är ledig imorgon och på torsdag för jag jobbar helg. Imörrn ska jag leka med ik och iss och äta på Fyren och titta på alla segelbåtar som kommer in, det ska vara en tävling imorgon. Å sen ska jag bada & äta glass & bränna mig lite & läsa min bok & bada lite till & bärnna mig ännu mer & vara allmänt störrig. Det är kul!



Inte illa pinkat. Inte alla har en sådan utsik från balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0