Solen är här och det är härligt

Jag är ledig imorgon och på torsdag. Det känns gott med tanke på att det ska bli fint väder då. Jag har solat min bleka kropp en stund nu i eftermiddag. Det brääänner. Annars så är allt lungt. Har städat hela dagen idag på jobbet, det känns bra. Tiden går fort iaf. Stör mig på en tant som jobbat där i typ 100 år. Hon har ett otrevligt sätt och allt ska vara på hennes sätt. Men hon går i pension om två veckor. Jag räknar ner dagarna. Men jag klarar mig för jag är smart och duktigt på det jag gör. Det vet jag! Stör mig också på en semestervikarie. Hon kommer föresent, städar dåligt och visslar/sjunger hela tiden. Sluta med det!

Räkningarna är betalda, det är varmt, jag är ledig i två dagar, min tvätt blir ren, jag ska sola, jag ska  till ullared, jag ska äta grill buffé på lördag kväll, åka på tur med m/s Wadstena runt Omberg, Nicklas har semester nästa vecka....Allt är bra, det är okej, jag trivs. Det är gött att leva nu! 


Kommentarer
Postat av: ELLI

Det finns aldeles för många griniga kärringar och bittra människor där ute.Trodde att alla hamnat på min arbetsplats,men där ser man.Jag är inte ensam..

2008-07-01 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0