Bloggar

Jag har några bloggar som jag är beroende av. Flera av dem går jag in på flera gånger varje dag för att se om något nytt inlägg har kommit. Ibland hittar jag nya stjärnor som jag lägger till bland Favoriter. Som den här tjejen till exempel, skiver jättebra tycker jag. Henne hittade jag idag. Självklart läser jag mina vänners bloggar också, det är lite mer nära inpå. Med dem har man ju en riktigt kontakt med.
Så här kommer mina beroende-bloggar:

- Garderobsgrubbel och Byråbekymmer
Tjej från Tidaholm som skriver om sitt liv och mode. Hon designar t-shirtar.

- Fotbollsfrun
Inte världens bästa men ibland skriver hon roligt.

- Dagarna
Bästa Schulman bloggen. Alex, Calle och Katrin kan slänga sig i väggen.

- Katrin Schulman
Ja, lite speciell så... Är ju gift med Alex Sculman.

- Alex Schulman
Kan skriva rätt så provocernade men kul.

- Bloggkommentatorerna
Skriver om andra stora bloggar. Kul att läsa deras analyser om dem.

- Calle Sculman
Inte den bästa Schuman-bloggen. Men är man beroende så är man...

- Albin
Skriver för 1000apor.se. Lite smårolig. Har fastat för den.

- Klara
Kanske den blogg som jag tycker bäst om på 1000apor.se.

- Soran
Komiker, är med i Parlamentet.

- Studio Belinda
Började läsa den här bloggen för att Ronnie Sandahl började skriva inläggen. Har inte riktigt koll på vad han gör men krönikör typ och ressigör. Stavas det så? Men nu skriver han inte längre där men kollar in bloggen ibland ändå.

- According to Jennie
En rätt så ny blogg som jag har börjat läsa. Läser den mest för att det är Filip Hammars flickvän.

- indipop och skit
Den nyaste bloggen. Cool tjej tycker jag. Bara 15 år och skriver så bra.


Ja, det var dem. Jag har inte tagit med mina vänners bloggar. Dem behåller jag för mig själv. De flesta vet om varandra ändå. Vilken/vilka bloggar är du beroende av? Eller hemsida?

So long!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag önskar att jag inte var så beroende av min egen blogg. Försöker att inte skriva så ofta, för att långsamt vänja mig av vid den, men jag faller hela tiden tillbaka. Kul att du gillar Fridah, hon är underbar! Vi ska på Where the action is tillsammans imorgon... :)

2008-06-13 @ 22:25:21
URL: http://beautifulones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0