Det blev en (halv) dag på stranden...

Morgnarna drar förbi
Vi sjunker ner i sanden
Låter dagen gå som den vill
Det kanske blir en lunch i skuggan
En siesta, vad vet jag?
Det blir säkert ändrade planer
Hur som helst, det blir nog bra

Ja det blir bra, hur som helst. Opponeringen blir också bra på onsdag, hur som helst. Det ska bli skönt när det är över. Tror inte att det blir allt för mycket som vi måste ändra på men man vet inte förrens man vet. Vem är man? Är hjärntvättad av uppsatsen, tänker till och med på hur jag ska skiva mina inlägg. Men det är snart över, sommaren väntar runt hörnet. Eller det känns väl som att den är här redan men.... Det är hot ute. Halva befolkningen i Jönköping låg på beachen idag. Förvånande att så många var lediga en måndag, eller så har de tagit ledigt.




















Kommentarer
Postat av: Tomas Ledin

Sluta genast upp med att felcitera mina texter!!

2008-06-02 @ 21:57:08
Postat av: ida

Vad då? Han sjunger väl så? Det gör han ju!! Det enda som jag har ändrat på är rubriken men det är medveten för att det ska passa in. Coolt föresten att Tomas Ledin läser min blogg!

2008-06-02 @ 22:20:06
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: KRÄFTAN

Akta så du inte blir burned Ida!..och så andvänder man solskyddsfaktor 20!..minst.





...PS...Ledin,om du läser detta..DU Ä KASS! ;)

2008-06-03 @ 14:50:40
Postat av: ida

Jag är inte bränd och jag använder faktiskt faktor 20!!

2008-06-03 @ 18:38:20
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Tomas Ledin

Hm, jag måste ju checka så att allt går rätt till. Och NEJ, du har inte bara ändrat rubriken, det är fler fel. Grrrr!!!

2008-06-03 @ 20:43:21
Postat av: ida

Nej, det är inte alls fel. Vart i så fall? Bevisa det!!

2008-06-03 @ 21:08:11
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ke

Så här ska det väl va?

Molnen har dragit förbi,

Vi sjunker ner i sanden,

Låter dagen få bli som den blir.

Eller har jag sjungit fel i alla år?

Typ, som "Kungen över en cigarr...?" :D

2008-06-03 @ 23:26:27
Postat av: Ik

Så ska´re va :)

2008-06-04 @ 20:25:57
Postat av: Tomas Ledin

Ja, så ska det faktiskt vara.

2008-06-05 @ 16:46:48
Postat av: ida

Jag har letar efter låten på Youtube men den finns inte. Om man läser på internet står det som jag har skrivit iaf!

2008-06-05 @ 20:59:43
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0