Go Sweden!

En underbar fotbollsmatch igårkväll. Det var längesedan man fick se en sån bra match, det får mig att tänka på VM 1994. Hoppas vi fortsätter göra mål och vinna matcher, VI vinner, DE förlorar...eller hur? Så är det, går det bra för Sverige är det VI, förlorar Sverige är det DE. Men nu är allt frid och fröjd, ingen är arg på Lagerbäck, alla älskar Zlatan och Daniel Svensson gjorde ett bra jobb. Nu håller vi tummarna på lördag.

Vart tog värmen vägen? Det behövs regn men jag vet inte om jag vill ha något. Jag har det hellre varmt och torrt, faktiskt. Det kan väl regna på nätterna istället? Jag vill ha sol när jag är ledig!




Bild från Aftonbladet



Uppdatering: Jag veeeet. Det ska vara Andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

daniel svensson?.................

2008-06-11 @ 14:56:00
Postat av: ida

Sorry. Andersson ska det visst vara.

2008-06-11 @ 15:16:47
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Guloblå

Hm, ja Daniel Andersson. Men vad var det för speciellt med honom?

2008-06-11 @ 16:18:53
Postat av: ida

Han blev ju insatt från start av Lagerbäck. Halva Sverige undrade varför han fick spela och inte Källström som satt på bänken. Daniel Andersson kom från no where, men eftersom det gick bra för Sverige igår så är inte halva Sverige arga på honom.

2008-06-11 @ 16:58:33
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Guloblå

Okej!

2008-06-11 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0