Money

Imorgon gäller det. Att bli krossad eller inte, det är frågan? Eller att kanske krossa själv, det är frågan? Jag kommer vara helt slut i hjärnan efter dagen. Men lite firande på Piren på kvällen sen piggar nog upp, lite god mat och kanske en cider MED ALKOHOL. Har fått mamma att skänka en slant till middagen så det är bara att njuta.

Idag kom skattepengarna. Yohoo! Inte fel med 5000 kronor. Men dom får jag inte röra. De är min räddning i juni månad. Lite tråkigt att lönen släppar efter en månad. Juli är fattig med augusti/september har man hur myket pengar som helst eftersom man får sista lönen plus att CSN bidraget på 9000 kommer då. Varför kan man inte istället få lite mer i maj då man bara får 5000 kr?


Kommentarer
Postat av: BLOGGO

CSN bidraget på 90000!!!!!..Jag tror jag ska börja plugga oxo!

2008-06-03 @ 21:24:32
Postat av: ida

Låt dig inte luras. De andra månanderna får jag ca 7000 per månad varav maj och december jag får 5000. Julklappspengar? Nej! Jag har en hyra på 3000 varje månad plus andra räkningar. Efter betalt räkningar har jag ungefär 2000 att leva på varje månad. För dem ska jag handla mat, kunna leva lite och köpa kurslitteratur som kostar skjortan. Tänk dig sedan att du ska betala tillbaka allt när du börjar jobba.

2008-06-03 @ 22:58:01
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä jag skyller inte på solen, jag skyller på SKOLAN. Men nu har jag lagt in ett par bilder iaf, dock inte några kanonblider, men ändå =)



Men du, jag tror BLOGGO driver lite med dig... du har smygit in en extra nolla i 9000, alltså du har skrivit att vi får 90 000 i bidrag... =)



Hörde att det gick bra för er med examinationen, härligt!!! Får du lite tid över å känner lite uppsatsabstinens så kan du ju alltid komma å srkiva med oss!!!!



Puss å kram!!!!

2008-06-05 @ 13:32:26
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0