Sol, regn, moln, lite åska, sol, regn, sol, lite mer regn....

Vad händer? Inte mycket. Vi är i Hästholmen nu, imorgon har jag vikarie introduktion. Bra kanske, om vi får göra lite lyft och sånt. Undrar om man känner igen någon? Annars är allt lungt. Nicklas har semester och hans trollslände kurs börjar imorgon. Kul för honom. Jag har tagit med undulten hit, får se hur det går. Moa och pappa tyckte det var jobbigt och Kalle och mamma tyckte det var bra. Jag själv är likgiltig. Sotis (Katten) är desto mer glad och Stanely är bara rädd. Jag undrar hur länge fågeln lever? Ibland säger jag åt Nicklas att släppa honom fri. Eller som Moa sa om våra kaniner för några år sedan när de smet.
- Jag låter dem dö i frihet.

Det var ingen som okade fånga in de sista som var kvar. Nio kaniner fanns sammanlagt. Ett tag hade vi också undulater, de fick ungar så det var en hel del. De fick en egen utebur som de levde i. Men de försvann också på något lustigt sätt? Vi får ju inte glömma fåren, Dolly, Dolly, Dolly och Dolly :). Ja, djur har vi haft det gott om i den här familjen genom åren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte släppa Stanley fri istället...då kommer jag o tar honom!

2008-06-15 @ 21:36:12
Postat av: Ik

Jag vill också fånga Stanley!! Dolly, Dolly, Dolly och de andra ska vi aldrig glömma.... När de smet hela tiden, hehe. Eller när Moa sa: "De är så söta när de gör så här!" och tryckte ihop kaninungarna...

2008-06-16 @ 20:13:43
Postat av: JORGE

acht veeder tuogen achtem vie? anno intei lieben lashen ist.

2008-06-23 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0