Sommar

Japp, japp. Så var lägenheten städad efter många om och men. Det tog ett antal timmar innan jag tog tag i det. Men när jag väl började sa det bara svich så var det fädigt. Den kommer ju att stå tom nu, lägenheten, i några veckor. Imorgon åker jag till Nicklas och på söndag drar vi till Hästholmen. Jag börjar jobba och Nicklas börjar sin semester. Inte rättvisst, jag vill också ha semester. Men nästa sommar så....

Annars har det varit lungt idag. Jag lämnade uppsatsen till tryckeriet och hämtade den i eftermiddags så det är klart nu med. Jag borde väl kanske gå till sängs med nu är det dubbelavsnitt av Earl och sen dubbelavsnitt av Scrubs. Det måste ju ses...


Kommentarer
Postat av: Ke

Bra att du lyssnade på Mamma Ke och började städa sen! Brukar oxå titta på Scrubs, dom är ju pucko men det är kul.

2008-06-10 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0