WII!!

Ett roligare spel får man leta efter. När man spelar tennis slår man på riktigt med armen som i riktigt tennis, samma med golfen. Jättekul. Förrut boxade jag och blev genomsvett. Jag tuppade av och förlorade men roligt var det ändå. I det här spelet sitter man verkligen inte still som på de andra.

Vi åt på Fyren idag. Det var gott som vanligt men var besviken på servicen. De kom in med fel maträtt som vi hade beställt. Min var rätt men Iss och Iks var fel. Det var inte ens kyckling de fick som de skulle ha. Det var inte många som åt varmrätter som satt där så jag förstår inte hur de kunde missa det. Salladen var gammal och brödet var blött. Nä, skärpning! Fast vi kommer ju tillbaka, det gör vi alltid. De har grillbuffe´på lördagkvällar. Det måste vi gå på!!  Jättemysigt att sitta ute och äta om det är fint väder. Kräftafton är ett måste! Vätternkräftor, snappsar och parthatt. Så ska det va!

I förmiddags gav jag mig ut på jogging med Moa och Stanley. Jag har inte joggat sen.....typ aldrig. Gjorde lite det i USA men that´s it. Så sagt och gjort, jag följde med Moa som utbildar sig till gymnastiklärare och har därför en bra kondis. Hon har ju hoppat och flängt runt en helt läsår innan. Också Stanley då som är vår hund. Han har ju kondis med så han sprang ju på. Moa låg ett antal meter före mig och stanley då. En stund sprang han med mig men han vill ju vara först så han lubbade efter Moa. Jag orkade inte hela vägen och sprang inte hela vägen heller men... ja typ.

Nu ska jag se efter hur det går för Ungarna! So long my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0